title

Rich, Rants and Real Sh*t

@richreally_out_here

0
Followers
0
Plays
Rich, Rants and Real Sh*t
Rich, Rants and Real Sh*t

Rich, Rants and Real Sh*t

@richreally_out_here

0
Followers
0
Plays
OVERVIEWEPISODESYOU MAY ALSO LIKE

Details

About Us

I'm gonna cover so many topics, a bio wouldn't even do justice. Just subscribe, follow and listen, thanks!

Latest Episodes

S2. Episode 5 - Life/Acting Career Updates

EHaven't done a podcast for y'all in at least 2 months now. Got up with a new job and fresh off the lead role in a short UCLA film I figured I'd let y'all in on how my life is going. More coming soon! Subscribe!

30 MINSEP 17
Comments
S2. Episode 5 - Life/Acting Career Updates

S2. Episode 4 - Interview w Brandon Brown"

EDid an interview w the young Star actor/rapper Brandon Brown on how he got into acting, commercials w The Property Brothers, music videos w Drake, travel etc. He also gives a breakdown on what steps you need to take to succeed in the industry. Follow him on ig @brandonbrown and follow me @richreally_out_here. Check out the video version on YouTube:https://www.youtube.com/watch?v=pd_iaMzcMhw&t=497s

-1 sJUL 21
Comments
S2. Episode 4 - Interview w Brandon Brown"

S2. Episode 3 - "Personal Life Updates"

ERaw and straight to it! Didn't even edit the audio volume, recorded this immediately after episode 2. Putting it out now for your listening pleasure! It's just my life up to the date I recorded this.

22 MINJUL 16
Comments
S2. Episode 3 - "Personal Life Updates"

S2. Episode 2 - "Nigeria/Europe Trip"

ESoooo I never really updated yall since I got back from Nigeria, then a few weeks went by and I didn't tell yall about Europe. Here I am a few weeks later telling it all. I also recorded another episode right after this that I'll be releasing soon. I recorded them in my underwear and didn't do video on them but, thanks for listening.

57 MINJUL 1
Comments
S2. Episode 2 - "Nigeria/Europe Trip"

S2. Episode 1 - "The Rant"

EI recorded this Wednesday April 10th, 2 days before my trip to Nigeria for my grandma's (dad's mom) burial and also the day that I got written up for some of the pettiest stuff you can imagine. With only one offense left in the 3 strikes you're out game, I'm on my best behavior at work. It also helps that I (as long as my visa documents are sent to me in next 8 hours) will be away from work for 9 days and in Nigeria for 7 of them. This isn't my typical podcast but I needed to vent or rant, and I did, from my living room into my mic. I thank all of you for listening and know y'all respect my honesty. I'll make an ig post hopefully from the motherland so we can talk about it in the comments. Thanks for listening and follow ya boy on ig (@richreally_out_here)

31 MINAPR 12
Comments
S2. Episode 1 - "The Rant"

Episode 20 - Season 1 Finale!

ESeason 1 finale...bio coming later thanks yall.

80 MIN2018 NOV 11
Comments
Episode 20 - Season 1 Finale!

S1. Ep 19 - Being Single/Dating in LA

EAfter weeks of rescheduling and changing topics ya boy is finally back with episode 19 for your listening pleasure. Crazily enough it had been so long I forgot how I used to do my intros smh lol. This episode was about what it's like being single and dating in Los Angeles. The guests I had on were Christian aka CP [@christianmechale] and my boy Rick aka [@djgetchamoney]. We talked about dating expectations, shared stories of getting played and just talked about why it's so crappy tryna find that special someone in the City of Angels lmao. There was a brief spontaneous interruption in audio but we bounced back. Hope ya'll enjoy it, the next episode will be the Season one Finale and after that I'll be taking a hiatus to figure out how I want to approach Season 2. I hope by now you all follow me on ig so you can stay updatedn what's going on with me. If not, DO THAT NOW. I'll have the video for this and past episodes up soon. thanks for listening/supporting.

69 MIN2018 OCT 29
Comments
S1. Ep 19 - Being Single/Dating in LA

S1. Ep 18 - Controlling Significant Others

EBack after a few weeks of hiatus, but this one was worth it! This episode was a conversation between my friends Leslie [@mschacon1990], Destiny [@dessssstinyyyyyy] (5 s' and 6 y's) and myself about controlling relationships. These ladies went through unbelievable circumstances in their relationships and thankfully, years later are now both in loving relationships. They recount verbal abuse, physical abuse, kidnapping. threats etc. I'm not gonna say too much more but ladies please pick your partners wisely and get with someone that will treat you right. Fellas that doesn'e exclude you either, I wasn't able to find a guy who wanted to come talk about his experience in a controlling relationship but it happens both ways. Hope you guys gain some insight from this and follow me on ig to stay updated with the latest episodes and adventures in my life.

59 MIN2018 AUG 25
Comments
S1. Ep 18 - Controlling Significant Others

S1. Episode 17 Who Pays for What in Relationships?

EI ain't apologizing no more lmao I have a life and it ain't perfect (as yall know). Here's episode 17 featuring Mont (@MontTheBarber), Katrina (@curiositykilledthecat), and "my favorite boss" Annie (@anaaaay). We had fun talking about who pays for what in relationshps and if ya'll don't wanna pay for nothing I suggest getting with Mont lmao. I had a more realistic mindset about things (in my opinion) and said the woman should contribute financially somehwere betwenn 30-50% if possible. I don't got time to type out everything I wanna say right now but just give it a listen and hopefully I type the rest of this soon smh lol. Catching up on YouTube vids so they'll be up sooner than later

67 MIN2018 AUG 8
Comments
S1. Episode 17 Who Pays for What in Relationships?

S1. Episode 16 Persistent vs Thirsty (What's the Difference?)

EYouTube video: https://www.youtube.com/watch?v=t2G4qqulAD8&t=16s Once again sorry for the late upload, scheduling changes at work...yall know how it go. Anyway here's episode 17 where we talk about the thin line betweeen being thirsty vs being persistent. The guests were @ashthisley @4shleigh and @sable_roxx. You hear me ask the question over and over because a lot of times when pople answered they didn't really answer the question at hand. We talked about characters from 90's and if they were thirsty or not plus randomness and experiences in our personal lives. It'sinteresting and funny as hell as always. I'll have the YouTube link soon.

73 MIN2018 AUG 3
Comments
S1. Episode 16 Persistent vs Thirsty (What's the Difference?)

Latest Episodes

S2. Episode 5 - Life/Acting Career Updates

EHaven't done a podcast for y'all in at least 2 months now. Got up with a new job and fresh off the lead role in a short UCLA film I figured I'd let y'all in on how my life is going. More coming soon! Subscribe!

30 MINSEP 17
Comments
S2. Episode 5 - Life/Acting Career Updates

S2. Episode 4 - Interview w Brandon Brown"

EDid an interview w the young Star actor/rapper Brandon Brown on how he got into acting, commercials w The Property Brothers, music videos w Drake, travel etc. He also gives a breakdown on what steps you need to take to succeed in the industry. Follow him on ig @brandonbrown and follow me @richreally_out_here. Check out the video version on YouTube:https://www.youtube.com/watch?v=pd_iaMzcMhw&t=497s

-1 sJUL 21
Comments
S2. Episode 4 - Interview w Brandon Brown"

S2. Episode 3 - "Personal Life Updates"

ERaw and straight to it! Didn't even edit the audio volume, recorded this immediately after episode 2. Putting it out now for your listening pleasure! It's just my life up to the date I recorded this.

22 MINJUL 16
Comments
S2. Episode 3 - "Personal Life Updates"

S2. Episode 2 - "Nigeria/Europe Trip"

ESoooo I never really updated yall since I got back from Nigeria, then a few weeks went by and I didn't tell yall about Europe. Here I am a few weeks later telling it all. I also recorded another episode right after this that I'll be releasing soon. I recorded them in my underwear and didn't do video on them but, thanks for listening.

57 MINJUL 1
Comments
S2. Episode 2 - "Nigeria/Europe Trip"

S2. Episode 1 - "The Rant"

EI recorded this Wednesday April 10th, 2 days before my trip to Nigeria for my grandma's (dad's mom) burial and also the day that I got written up for some of the pettiest stuff you can imagine. With only one offense left in the 3 strikes you're out game, I'm on my best behavior at work. It also helps that I (as long as my visa documents are sent to me in next 8 hours) will be away from work for 9 days and in Nigeria for 7 of them. This isn't my typical podcast but I needed to vent or rant, and I did, from my living room into my mic. I thank all of you for listening and know y'all respect my honesty. I'll make an ig post hopefully from the motherland so we can talk about it in the comments. Thanks for listening and follow ya boy on ig (@richreally_out_here)

31 MINAPR 12
Comments
S2. Episode 1 - "The Rant"

Episode 20 - Season 1 Finale!

ESeason 1 finale...bio coming later thanks yall.

80 MIN2018 NOV 11
Comments
Episode 20 - Season 1 Finale!

S1. Ep 19 - Being Single/Dating in LA

EAfter weeks of rescheduling and changing topics ya boy is finally back with episode 19 for your listening pleasure. Crazily enough it had been so long I forgot how I used to do my intros smh lol. This episode was about what it's like being single and dating in Los Angeles. The guests I had on were Christian aka CP [@christianmechale] and my boy Rick aka [@djgetchamoney]. We talked about dating expectations, shared stories of getting played and just talked about why it's so crappy tryna find that special someone in the City of Angels lmao. There was a brief spontaneous interruption in audio but we bounced back. Hope ya'll enjoy it, the next episode will be the Season one Finale and after that I'll be taking a hiatus to figure out how I want to approach Season 2. I hope by now you all follow me on ig so you can stay updatedn what's going on with me. If not, DO THAT NOW. I'll have the video for this and past episodes up soon. thanks for listening/supporting.

69 MIN2018 OCT 29
Comments
S1. Ep 19 - Being Single/Dating in LA

S1. Ep 18 - Controlling Significant Others

EBack after a few weeks of hiatus, but this one was worth it! This episode was a conversation between my friends Leslie [@mschacon1990], Destiny [@dessssstinyyyyyy] (5 s' and 6 y's) and myself about controlling relationships. These ladies went through unbelievable circumstances in their relationships and thankfully, years later are now both in loving relationships. They recount verbal abuse, physical abuse, kidnapping. threats etc. I'm not gonna say too much more but ladies please pick your partners wisely and get with someone that will treat you right. Fellas that doesn'e exclude you either, I wasn't able to find a guy who wanted to come talk about his experience in a controlling relationship but it happens both ways. Hope you guys gain some insight from this and follow me on ig to stay updated with the latest episodes and adventures in my life.

59 MIN2018 AUG 25
Comments
S1. Ep 18 - Controlling Significant Others

S1. Episode 17 Who Pays for What in Relationships?

EI ain't apologizing no more lmao I have a life and it ain't perfect (as yall know). Here's episode 17 featuring Mont (@MontTheBarber), Katrina (@curiositykilledthecat), and "my favorite boss" Annie (@anaaaay). We had fun talking about who pays for what in relationshps and if ya'll don't wanna pay for nothing I suggest getting with Mont lmao. I had a more realistic mindset about things (in my opinion) and said the woman should contribute financially somehwere betwenn 30-50% if possible. I don't got time to type out everything I wanna say right now but just give it a listen and hopefully I type the rest of this soon smh lol. Catching up on YouTube vids so they'll be up sooner than later

67 MIN2018 AUG 8
Comments
S1. Episode 17 Who Pays for What in Relationships?

S1. Episode 16 Persistent vs Thirsty (What's the Difference?)

EYouTube video: https://www.youtube.com/watch?v=t2G4qqulAD8&t=16s Once again sorry for the late upload, scheduling changes at work...yall know how it go. Anyway here's episode 17 where we talk about the thin line betweeen being thirsty vs being persistent. The guests were @ashthisley @4shleigh and @sable_roxx. You hear me ask the question over and over because a lot of times when pople answered they didn't really answer the question at hand. We talked about characters from 90's and if they were thirsty or not plus randomness and experiences in our personal lives. It'sinteresting and funny as hell as always. I'll have the YouTube link soon.

73 MIN2018 AUG 3
Comments
S1. Episode 16 Persistent vs Thirsty (What's the Difference?)